محمد مهدی

دومین آیه ی خدا

دومین آیه ی خدا

اولین مادرانه برای کوچولوی دو هفته ای!

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ب.ظ

سلام عزیز دل مادر

این پست رو درحالی دارم برات مینویسم که مطمین نیستم چقدر بودنت جدیه. راستش نمیخوام باور کنم که ممکنه شما نباشی و احتمالا یک خطای تحربی رخ داده.


امروز بی بی چک مامان مثبت شد و من باید حداقل تا ابتدای هفته آینده صبر کنم تا ببینم که شما نشونه های دیگه ی خودت رو به منن نشون میدی یا نه. اگر شما باشی و من امیدوارم که اینگونه باشه، چیزی حدود دو هفته سن داری و از سایزت هم هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست :)


ای دومین آیت باور ناپذیر خدا برای من، دوستت دارم ...

  • ل م

مادرانه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی