محمد مهدی

دومین آیه ی خدا

دومین آیه ی خدا

اولین غلت زدن

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۴۴ ب.ظ

سلام نازنین پسر خنده روی 6 ماه و 26 روزه ی من!


بالاخره شما در پنجشنبه روزی که میشد 6 ماه و 24 روزت حوالی ساعت 3:30 عصر اولین غلت زندگیت رو زدی! رفت و برگشت :)

قضیه اینجوری بود که خوابت میومد و مامان مهمون داشت. البته هنوز مهمونهای مامان نیومده بودن و خاله و ریحانه و علی اومده بودن خونمون و من شما رو گذاشتم روی تخت مامان و بابا ، روی پتوی صورتی رنگ گلدار معروف تا شاید بخوابی و خودم مشغول کارهام بودم. رفتم اتاق بغلی و برگشتم و دیدم غلت زدی و کلی هیجان ده شدم. شما هم با ذوق و شوق برگشتی و خندیدی. ریحانه اولین شاهد این اولین غلت ندگی شما بود ؛)

البته اساسا توی غلت زدن تنبلی و ترجیح میدی انقدر صدامون بکنی و روی اعصابمون بری تا بغلت بکنیم :))

نشستنت هم خیلی بهتر شده و اگر سرحال باشی و خسته نباشی میتونی خوب بنشینی. :)



این هم عکس دیروز شما و داداش محمدمهدی وقتی از خواب ظهر بیدار شدید



این عکس هم به سفارش داداش محمدمهدی ازتون گرفته شد. :)


عاشقتون هستم! :*

 

  • ل م

غلت زدن

نظرات  (۱)

دوستووووووووون داااااااااارم :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی